Všeobecné obchodní podmínky

o poskytování služeb v oblasti kurzů, konzultací, školení, tréninků, přednášek, osobního koučinku, workshopů a o prodeji elektronických knih.

Vymezení pojmů

Prodávajícím a zároveň provozovatelem internetové stránky www.dasakocichova.cz je Dagmar Kocichová, IČO 08111227 se sídlem Kopeckého 633/25, 708 00 Ostrava-Poruba, Česká republika.

Dodavatelem služeb nabízených na internetové stránce www.dasakocichova.cz je Dagmar Kocichová, IČO 08111227 se sídlem Kopeckého 633/25, 708 00 Ostrava-Poruba, Česká republika.

Kupujícícm, respektive objednávajícím, je každý zákazník, který prostřednictvím webové stránky www.dasakocichova@centrum.cz vytvořil objednávku nebo registraci.

Službou jsou všechny produkty zveřejněné na stránkách www.dasakocichova@centrum.cz.

Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání nebo registrace na webové stránce www.dasakocichova.cz výběrem služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového nebo registračního formuláře. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci, především prostřednictvím webové stránky www.dasakocichova.cz nebo e-mailové komunikace.

Předmět a uzavření smlouvy

Předmětem kupní smlouvy je poskytnutí služeb – osobních/online setkání formou konzultací, kurzů, školení, konzultací, seminářů, tréninků, přednášek, osobního koučinku, mentoringových programů a workshopů v oblasti osobního rozvoje a prodej elektronických knih.

Potvrzením objednávky, respektive poskytnutím faktury, ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou je možno měnit, rušit nebo doplňovat jen na základě vzájemné dohody mezi kupujícím, pokud zákon nebo jiný právní předpis nestanovuje jinak. Kupující je odesláním objednávky vázaný k zaplacení kupní ceny objednané služby.

Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Prodávající potvrzuje, že poskytne kupujícímu služby v dohodnutém rozsahu. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem upozorněn před vlastním uskutečněním objednávkya má možnost se s nimi obeznámit. Tyto obchodní podmínky tvoří neoddělitelnou součást uzavřené smlouvy.

Objednávka a registrace

Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání či registrace na webové stránce www.dasakocichova.cz výběrem produktů kupujícím, včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře nebo vystavením faktury, či dohodou. Pro korektní vybavení objednávky je potřebné vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti platby za objednanou službu. Přihlášení jsou realizovaná podle pořadí. Přihlášky, převody, případně storna, budou přijatá pouze písemně (pošta, email). Po odeslání objednávky je objednavateli vystavená a doručená faktura. Faktura je odeslaná na emailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.

Cena

Nejsem plátcem DPH. Všechny uváděné ceny jsou ne webové stránce www.dasakocichova.cz jsou konečné. Kupující je vázaný cenou uvedenou na stránce www.dasakocichova.cz v momentě konání nákupu či registrace.

Platební podmínky a možnosti platby

Kupující je po vyplnění objednávky či registrace povinný uhradit platbu pro dokončení objednávky.

Za produkty je možné platit následujícími způsoby:

  1. platba převodem na bankovní účet (číslo bankovního účtu bude uvedeno na faktuře),
  2. okamžitá platba prostřednictvím platební brány GoPay,
  3. jiný způsob dostupný v době provádění platby.

Dodací podmínky

Prodávající je povinen poskytnout dohodnuté služby – uskutečnot osobní/online setkání s kupujícím v dohodnutém čase objednávky nebo v jiné době na základě dohody s kupujícím. V případě prodeje elektronické knihy je prodávající povinný dodat tento objednaný produkt elektronicky na emailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávkovém formuláři, a to hned po připsání peněz na účet prodávajícího. Za místo plnění služby je považováno místo, do kterého je služba dodávaná.

Změny v programu kurzu, školení, semináře, tréninku

Prodávající si vyhrazuje právo na organizačně podmíněné změny v programu. K takovým změnám patří například i realizace poskytované aktivity, která závisí na minimálním počtu účastníků.

Autorská práva

Odběratel bere na vědomí, že dodávané produkty jsou předměty duševního vlastnictví a jsou chráněné autorskými právy a dalšími právy duševního vlastnictví, které patří společnosti Dagmar Kocichová. Smlouvou mezi dodavatelem a odběratelem nedochází k převodu žádných práv duševního vlastnictví. Pokud není dohodnuto jinak, odběratel má právo používat produkty výhradně jako konečný uživatel, a to způsobem vyplývajícím z povahy a účelu produktu. Není povolené je bez písemného souhlasu kopírovat, rozmnožovat, poskytovat třetím osobám, publikovat nebo jinak rozšiřovat jakýmkoli způsobem.

Právo odběratele odstoupit od smlouvy

Pro odstoupení od smlouvy platí příslušné ustanovení platných právních předpisů České republiky. Objednávající má, na základě zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů nebo na základě smlouvy uzavřené na dálku mimo provozních prostor prodávajícího, a o změně a doplnění některých zákonů, právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne uzavření smlouvy.

Odstoupení je možné elektronicky na email: dasakocichova@centrum.cz prohlášením, že objednávající odstupuje od smlouvy uzavřené na dálku. Objednávajícímu bude vrácena zaplacená suma nejpozději do 14 dnů od platného odstoupení od smlouvy na jeho bankovní účet.

Při odstoupením od jakéhokoli programu či produktu do 14 dnů podle výše uvedeného obchodního zákonu, jakmile byla kupujícímu poskytnutá služba i ve smyslu přístupových údajů (pro online výukové programy), uplatňuje se 50% storno poplatek.

Reklamace

Reklamace služby musí obsahovat vždy konkrétní a věcný popis reklamované skutečnosti. Reklamaci je možné provést prostřednictvím emailu na emailovou adresu poskytovatele: dasakocichova@centrum.cz a to do 14 dnů ode dne dodání služby. Poskytovatel služby se zavazuje oznámit výsledek reklamace do 14 dnů ode dne jejího převzetí. V případě opodstatněné a poskytovatelem služby uznané reklamace se s klientem individuálně dohodnou na náhradě reklamované služby, respektive na dalším postupu.

Náhrada škody při nepřevzetí služby

Prodávající má právo na náhradu škody (podle zákona 89/2012 Sb., Občanského zákoníku) v případě že si kupující objednal službu, kterou nestornoval a zároveň nezaplatil dojednanou kupní cenu. Tímto konáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v části Platební podmínky a možnosti platby, podle které je kupující povinen zaplatit dojednanou sumu.

Při určování výšky náhrady škody, především administrace objednávky ze strany prodávajícího, ale i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky má zároveň právo si účtovat i ušlý zisk. Prodávající má také právo neuplatňovat právo na náhradu škody nebo si uplatnit toto právo jen zčásti.

Storno podmínky

Otevřené kurzy, školení, semináře, tréninky, workshopy (dále jen aktivity) je možné stornovat za následujících podmínek:

  • do 7 dnů od nastoupení do běžícího programu se uplatňuje 50% storno poplatek,
  • do 14 dnů od nastoupení do běžícího programu se uplatňuje 80% storno poplatek.

Při stornování v čase více než 4 týdny před začátkem aktivity je storno možné bez poplatku. Při stornování v čase 4 nebo 3 nebo do 2 týdny do začátku aktivity je storno poplatek ve výši 50 % z účastnického poplatku. Při stornování do týdne před začátkem aktivity je storno poplatek 100 % z účastnického poplatku. Storna se musí realizovat písemně bez výjimky. Náhradní účastníci mohou být jmenováni kdykoli.

Konzultace/Osobní koučink

Konzultačí/koučinkové služby mohou být bez poplatku zrušené nebo přesunuté 2 dny před termínem. Při zrušení koučinkového sezení v den termínu nebo při nezrušených termínech bude zaúčtovaný storno poplatek ve výši 100 %.

Záruční podmínky

Záruční podmínky se na tento druh služby nevztahují.

Závěrečné ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky i bez předcházejícího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v čase  odeslání objednávky kupujícím, a tyto jsou přístupné na internetové stránce prodávajícího. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že si pročetl všeobecné obchodní podmínky a souhlasí s jejich zněním.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývá platnost a účinnost 1. ledna 2022.

V Ostravě-Porubě 1.1.2022

Dagmar Kocichová